Zsűrielnök
Alapító
Budapest Bike Maffia
Egyetemi docens
Budapesti Corvinus Egyetem
Kiss Gabriella ökológiai közgazdaságtannal összefüggő és döntéshozatallal kapcsolatos tárgyakat oktat és kutat a Budapesti Corvinus Egyetemen. Kutatási területe a részvételi döntéshozatal különösen fenntarthatósági témakörökben, mint például a fenntarthatóság oktatásában vagy a fenntartható életmódban. Jelenleg is számos, az érintettek bevonásán és társadalmi részvételen alapuló nemzetközi és hazai projektekben vesz részt. Az Európai Ökológiai Közgazdaságtani Társaság magyarországi képviselője. Diplomáit a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Szent István Egyetemen szerezte.
Business unit director
Starski
A Starski B2B kommunikációs ügynökség vezetője, karrierjét 17 éve pr ügynökségi oldalon kezdte az Avantgarde Groupnál, majd a PPH Media projektjeiért felelt évekig. A 2010-ben megalakuló Stern Communications-t vezette be a piacra, majd a közszférában töltött be kommunikációs szakmai vezetői pozíciókat, elsősorban a hulladékgazdálkodási szektorban. 13 éve óraadó tanárként tart kurzusokat kommunikációs témakörökben, jelenleg a Nemzeti Közszolgálati Egyetemen stratégiai kommunikációt, a Metropolitan Egyetemen pedig pr kommunikációt és CSR-t tanít. Doktori fokozatot szerzett 2022-ben a Budapesti Corvinus Egyetem Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskolájában fenntartható fejlődés és szemléletformálás témakörében.
Content Specialist
Starski
10+ éve B2B kommunikációt lélegző tartalomspecialista, nemzetközi újságíró-műsorkészítő háttérrel.
A Starski kreatívjaként felelős alkoholfogyasztási integrált CSR-kampányon dolgozik (írásban, videóban, olykor egyetemi katedrán), főszerkesztőként pedig egy élelmiszer-kereskedelmi lánc fenntarthatósági magazinját készíti. Producer-rendezőként forgatott fenntarthatósági videósorozatot az UniCredit Banknak, ahol a többgenerációs családi vállalkozások perspektívájából vizsgálta a téma vállalatirányítási pillérét. Energia- és bankszektorban szerzett multis tapasztalata során, illetve a Bátor Tábornál önkéntesként töltött évei alatt pedig részt vett és rálátott hazai és nemzetközi jó gyakorlatokra a CSR környezettudatossági és szociális aspektusából. A Doing Good zsűrizésnél a számszerűsíthető eredményeken túl azokat a megoldásokat értékeli majd leginkább, amelyek valós problémára adnak hiánypótló, egy-egy krízisterületre egyedi módon reflektáló, a kollektívhez építő szándékkal tett hozzájárulást.
Scale Impact
Lévai Gábor a Scale Impact, az első hazai akkreditált B Corp, és a Green Business Academy, az első hazai fenntarthatósági menedzser képző egyik alapítója és vezetője. Közgazdászként a bankszektorban kezdte szakmai pályafutását, 10 évig vezette a Magyar Lízingszövetséget, és 12 éve foglalkozik társadalmi vállalkozások, nonprofit szervezetek fejlesztésével, vállalati-nonprofit együttműködések, ESG és CSR projektek lebonyolításával.
CSR vezető
Lidl Magyarország
Seregi Szabina a Lidl Magyarország CSR vezetője. 7 éve dolgozik a vállalatnál fenntarthatósági területen, melynek keretében többek között koordinálja a fenntarthatósági jelentéstételi folyamatokat, nemzetközi és hazai CSR programokat, vásárlói és munkavállalói fenntarthatósági témájú érzékenyítő kommunikációt. Munkája során kiemelt fontossággal bír az egészségtudatos táplálkozást, a környezeti fenntarthatóságot támogató CSR projektek tervezése és szervezése. Számos diákoknak szóló edukációs versenyt dolgozott ki és menedzselt az évek során, a fenntarthatóbb életmód népszerűsítését a fiatalok körében kiemelten fontos tartja, erre törekszik a magánéletben is, két kislányának büszke anyukájaként. Hisz abban, hogy minden apró, a fenntarthatóság érdekében tett cselekedetnek jelentősége van, előmozdít és inspirálhat másokat.
Alapító
Rewind Creative Agency
HR igazgató
Deloitte Zrt.
Zemlényi Tamás a Deloitte Dél-Kelet-Európai klaszterének HR igazgatója, két évtizedes tapasztalattal a stratégiai HR és változásmenedzsment területén. Meggyőződése, hogy a vezetők motivációja és elkötelezettsége alapvetően meghatározza a szervezeti kultúrát és a csapatok teljesítményét. Munkájában az innovációra és a folyamatos fejlődésre összpontosít, miközben nagy hangsúlyt fektet a digitális transzformáció és a munkahelyi jólét integrálására. Nagy hangsúlyt fektet a partnerekkel és érintettekkel való folyamatos együttműködésre, mert hisz abban, hogy a siker kulcsa a szoros és konstruktív kapcsolatokban rejlik. Emellett elkötelezett a tehetségek felismerése és fejlesztése iránt.