Napjainkban a fenntarthatóság és a környezettudatosság egyre inkább átitatja a társadalmi és politikai szférát, valamint az üzleti életet. A felelős és fenntartható vállalkozások, a társadalmi ügyekbe beleálló márkák, a közösségért tenni kívánó projektek egyre hangsúlyosabban jelennek meg világszerte. A koronavírus okozta világjárvány - egyelőre úgy tűnik -, csak felerősítette a már elindult trendeket és a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában. 

Mi, a PPH szerkesztőségeiben a karantén idején annyi felajánlással találkoztunk, hogy elindítottuk a Doing Good oldalt http://doinggood.hu/index.php, melyből kitűnik, hogy fogyasztói és munkavállalói szempontból is egyre meghatározóbbá válik a vállalkozások társadalmi szerepvállalása. Mi szeretnénk bemutatni itthonról a legjobbakat. 

 

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni!

 

Pályázni a 2018. augusztus 1. és 2020. augusztus 1. között, Magyarországon futott társadalmi felelősségvállalási projektekkel lehet. 

A versenybe nevezhet minden, Magyarországon tevékenykedő cég, mely ellen jogerős ítélet szabálysértési eljárásban nem született.

 

Egy kampány több kategóriába is nevezhető. Egy kategóriába érkező pályamű nevezési díja a nevező cég 2019 évi árbevételének mértékétől függően:

  • Kisvállalkozások 0-1 Mrd árbevétel között: 99.000 forint + ÁFA nevezési díj
  • Közepes méretű vállalkozások 1-5 Mrd árbevétel között: 135.000 forint + ÁFA nevezési díj
  • Nagyvállalatok 5 Mrd feletti árbevétel: 165.000 forint + ÁFA nevezési díj

 

A nevezési díj tartalmazza: a nevezési anyagok versenyen való részvételét, a professzionális, szakmai zsűri bírálatát, a díjátadón való részvétel lehetőségét (2 fő számára), illetve, a PPH Média kommunikációs csomagját, melyben a Doing Good összes platformján és a versenyt bemutató online kiadványban is megjelenést biztosítunk.

A nevezési űrlap kitöltésével adható be a pályázat. 

 

Miért jó mindez?

 

A nevezett pályázatokat részletes bemutatásra kerülnek a Doing Good kommunikációs felületein, az esettanulmányok pedig egy online letölthető, korlátlanul felhasználható kiadványba kerülnek majd. Ezt a kiadványt a PPH Média teljes portfóliója számára elérhetővé fogjuk tenni. Logóhasználat: az elnyert díj (évszámmal feltüntetve) korlátlan ideig felhasználható egyéb díjazás nélkül (a nevezési díjba foglalva).

Mindemellett a győztes pályázatok bemutatására best practices workshopot is rendezünk, ahol bármilyen érdeklődő megismerheti majd a projekteket és az abban résztvevő szakembereket.