Dr. Ásványi Katalin

Egyetemi Docens, Marketing Intézet/Marketing-, Média és Designkommunikáció Tanszék

Budapesti Corvinus Egyetem

Fodor Sándor

Kommunikációs és CORA vezető

Országos Dohányboltellátó

Szakmai pályafutásomat 2010-ben a KKV-szektorban kezdtem, először családi cégeknek majd később, több kis és közepes vállalatnak készítettem reklám kampányokat és vállalati rendezvényket. 

2013-tól a közigazgatáson belül dolgoztam, több minisztériumban szervezési és kommunikációs munkakörökben. 2015. augusztus 1. óta vagyok az ODBE kommunikációs vezetője, ebben a szerepkörben pedig irányításom alá tartozik a vállalat CSR stratégiájának irányítása. 

Heszegi-Bogár Mariann

Marketing és Kommunikációs vezető

Bosch Rexroth Kft.

Márton Csilla

CR-kommunikációs szakértő

Telekom

Márton Csilla a Telekom CR-kommunikációs szakértője, olyan társadalmi felelősségvállalási programokat gondoz, mint a „Legyélteis! Most generációs” kezdeményezés, a civil stratégiai partnerségek és a vállalati önkéntesség. Feladatai közé tartozik az online gyermekvédelmi-, illetve a vállalati adományozási programok és pályázatok menedzselése és kommunikációja. Maximálisan hisz az együttműködés erejében, a megfelelő emberek és programok összekapcsolásában.

Nizák Péter

független szakértő

Nizák Péter, független szakértő. 1991 óta dolgozik a magyar civil szektorban. 
1992 és 1996 között a Független Ökológiai Központ munkatársa, 1996 és 2002 között a DemNet Alapítvány ügyvezető, majd a Társadalom Fejlődéséért Alapítvány programigazgatója. 2006 és 2007 között a Magyar Soros Alapítvány igazgatója, ezután 2008-tól 2018-ig a Nyílt Társadalom Alapítványok munkatársa, ahol többek között az Open Society Initiative for Europe Közép-Kelet európai programját vezette.
2009 óta a Civil Szemle nevű folyóiratot kiadó Civil Szemle Alapítvány kuratóriumi elnöke, 1993 óta tart órákat az Eötvös Lóránd Tudomány Egyetemen civil társadalomhoz és nonprofit szektorhoz kötődő témákban.   

Seregi Szabina

CSR projektvezető

Lidl Magyarország

A Lidl Magyarország CSR projektvezetőjeként részt veszek a vállalat CSR-stratégiájának kidolgozásában és végrehajtásában. Feladataim közé tartozik az áruházlánc fenntarthatósági teljesítményeinek nyomon követése, a nemzetközi CSR-programok implementálása, hazai CSR-aktivitások tervezése, a megvalósítás irányítása, kommunikáció szervezése. Munkám során kiemelt fontossággal bír az egészségtudatos táplálkozás előmozdítását segítő tudatosságnövelő kezdeményezések életre hívása, a környezeti fenntarthatóságot támogató projektek szervezése, a CSR-célú állásfoglalásaink és kapcsolódó eredményeink nyilvánosságának biztosítása. A Lidlt megelőzően ügynökségi oldalon nonprofit szervezetek és piaci ügyfelek társadalmi felelősségvállalási integrált kampányait vezettem. 

Szabó István

szenior menedzser

KPMG Tanácsadó Kft.

Szabó István 2005 óta dolgozik a KPMG munkatársaként, jelenleg menedzseri pozícióban. Szakterülete a szervezeti struktúrák, üzleti folyamatok és kontrollkörnyezet kockázati és működési hatékonyság szempontú átvilágítása és fejlesztése, belső ellenőrzés, a megfelelőséggel (compliance), etikus üzleti magatartással, illetve a vállalatok társadalmi felelősségvállalásával (CSR), fenntarthatósággal kapcsolatos tanácsadás. Elsődlegesen telekommunikációban, kereskedelemben, gyógyszeriparban, energetikában, kormányzati és non-profit szektorban rendelkezik gyakorlati tapasztalatokkal. 2010-től felelős a KPMG társadalmi felelősségvállalási stratégiájának kialakításáért és végrehajtásáért is.

Egyetemi tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen folytatta nemzetközi tanulmányok szakon, átfogó menedzsment ismereteit Franciaországban, a Bordeaux Business School nemzetközi programjában szerezte.

Szinai Ádám

Marketing és Kommunikációs vezető

CIB Bank

Szinai Ádám karrierjét piackutatóként kezdte Németországban, majd több nemzetközi kutatócégnél elemzőként és projektmenedzserként dolgozott Budapesten. Ezt követően marketing majd vállalati kommunikációs menedzserként, később marketingkommunikációs vezetőként dolgozott egy nemzetközi pénzintézetnél. 2008-ban átvette a CIB Bank belső kommunikációs és fenntarthatóság menedzsment területét, ezt követően 2013-től a bank Marketing és Kommunikáció területét vezeti. Vállalati önkéntességen kívül számos egyéb társadalmi célú programban vesz részt, társadalmi bevonás és gyermek egészségvédelem területén. 

Tóth Tímea

Fenntarthatósági vezető

IKEA

Tóth Tímea vagyok, a magyarországi IKEA áruházak fenntarthatósági vezetője. 18 éve vagyok az IKEA tagja, ez alatt az idő alatt a fenntarthatóság a mindennapjaim részévé vált. Célunk, hogy munkatársaink és látogatóink számára is olyan inspiráló és egyben fenntartható megoldásokat tudjunk mutatni, melyeket a hétköznapokba ültetve ők maguk is könnyedén meg tudnak otthonukban valósítani.

Romet-Balla Ágnes

Adománygyűjtési és Kommunikációs igazgató

SOS Gyermekfalvak

Közel 5 éve vezetem az SOS Gyermekfalvak adománygyűjtési és kommunikációs csapatát. Sokáig dolgoztam a for profit szférában, de bátran állíthatom, hogy semmi se volt annyira színes és szakmailag kihívásokkal teli, mint az SOS. A hátrányos helyzetű gyerekek mellett az előző munkahelyemen tettem le végérvényesen a voksomat az UNICEF Magyarország kommunikációs igazgatójaként. Előtte a Red Bull kommunikációját vittem, azt megelőzően pedig ügynökségi oldalon segítettem többek között a HP, a Coca-Cola, a UPS, a Mitsubishi és más nagyvállallatok válság- és általános kommunikációs feladatait. Mindezen munkákat a 3 diplomám (kommunikációs szakember, közgazdász, CSR szakértő) felváltva segíti. De a legtöbbet talán mégsem ezekből profitáltam, hanem a 3 gyerekemből, akik kinyitották a szemem és a fülem arra, hogy vannak a profitnál sokkal fontosabb dolgok. Miattuk lettem akarva-akaratlanul a gyerekjogok és a CSR szemléletmód egyik nagykövete.